Din kurv er lige nu tom!
Omdrejningspunktet hos Meng & Company – ja, nogle vil sågar sige årsagen til, at vi har eksisteret siden 1990 – har altid været en indædt tro på, at begejstring og empatisk hjælpsomhed er nøglen til at kunne levere så gode gæsteoplevelser, at de kan mærkes i hoved, hjerte, krop og pengepung.
Når vi hjælper virksomheder med at udvikle “værtensklasse” gæsteoplevelser, så berører vi både de store organisatoriske forhold og de små ting, der ikke er småting. Alt efter hvad situationen kalder på.
Vores forløb er ikke konceptualiseret og “fyldt på flaske”. I stedet sammensætter vi de dele, der skal til for at løse det, du ønsker at komme i mål med. Delene har vi samlet gennem årene, og selv om ikke alle løsninger kalder på det samme indhold, er der alligevel nogle elementer, som går igen oftere end andre.
Selv om der ikke findes to ens “Meng & Company-forløb”, så er der, som tidligere nævnt, nogle elementer, som vi ved virker.
Et eksempel på “år 1” kunne se sådan ud:
Hvordan skal dit forløb designes? Vi glæder os til at finde ud af det sammen med dig.
Senior konsulent
henrik@meng.dk
Mobil: + 45 40 53 66 12
Senior konsulent
casper@meng.dk
Mobil: + 45 23 23 31 23