Din kurv er lige nu tom!
We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.
The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ...
Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.
Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.
I starten af 2018 henvendte youSee sig med et ønske om hjælp til at indfri deres overordnede ambition om, at deres cirka 1.000 medarbejdere i in- og outbound kundeserviceafdelingen skulle vinde titlen “Danmarks bedste kundeservice”.
Ud over det åbenlyse ønske om at forbedre kundetilfredsheden ønskede youSee også at forbedre medarbejdertilfredsheden og loyaliteten for at sænke medarbejder-churn og effektivisere den daglige drift.
Som et ekstra benspænd var det vigtigt for youSee, at ressourcetrækket hos frontmedarbejderne blev holdt på et absolut minimum.
På et kickoff for alle 1.000 medarbejdere gik Henrik Meng på scenen og leverede et 45-minutters oplæg om betydningen af at levere fremragende kundeservice i et konkurrencepræget marked.
Oplægget lagde fundamentet for introduktionen til hhv. de to dages ledertræninger samt 12 ugers ugentlig medarbejdertræning. Dette blev sidenhen hjørnestenen i youSees arbejde med en forbedret kundeservice.
På kun et år lykkedes det youSee at forbedre sin performance i kundeservice så meget, at de i 2020 vandt titlen “Bedste forbedring” i konkurrencen Danmarks bedste kundeservice.
Senior konsulent
henrik@meng.dk
Mobil: + 45 478 12345
Senior konsulent
casper@meng.dk
Mobil: + 45 478 12345