Din kurv er lige nu tom!
I starten af 2018 henvendte youSee sig med et ønske om hjælp til at indfri deres overordnede ambition om, at deres cirka 1.000 medarbejdere i in- og outbound kundeserviceafdelingen skulle vinde titlen “Danmarks bedste kundeservice”.
Ud over det åbenlyse ønske om at forbedre kundetilfredsheden ønskede youSee også at forbedre medarbejdertilfredsheden og loyaliteten for at sænke medarbejder-churn og effektivisere den daglige drift.
Som et ekstra benspænd var det vigtigt for youSee, at ressourcetrækket hos frontmedarbejderne blev holdt på et absolut minimum.
På et kickoff for alle 1.000 medarbejdere gik Henrik Meng på scenen og leverede et 45-minutters oplæg om betydningen af at levere fremragende kundeservice i et konkurrencepræget marked.
Oplægget lagde fundamentet for introduktionen til hhv. de to dages ledertræninger samt 12 ugers ugentlig medarbejdertræning. Dette blev sidenhen hjørnestenen i youSees arbejde med en forbedret kundeservice.
På kun et år lykkedes det youSee at forbedre sin performance i kundeservice så meget, at de i 2020 vandt titlen “Bedste forbedring” i konkurrencen Danmarks bedste kundeservice.
Senior konsulent
henrik@meng.dk
Mobil: + 45 478 12345
Senior konsulent
casper@meng.dk
Mobil: + 45 478 12345