Din kurv er lige nu tom!
En nyligt kåret 2. plads i den landsdækkende Epsi måling, havde givet blod på tanden til at blive endnu bedre. Det var i store træk bevæggrunden for at energi selskabet go’ energi, rakte ud til os.
Lad det være sagt med det samme! Det går rigtig godt for go’ energi, når kundetilfredsheden i branchen bliver målt. Det skyldes en blanding af gode produkter, prismæssig transparens i et kompliceret marked og ikke mindst et ufatteligt dygtigt kundeservicehold. Hos Meng & Co. siger vi ofte at ”de dygtigste mennesker vi har mødt, er dem der ikke er bange for at blive dygtigere”. Det udsagn bliver i den grad bevist af holdet hos go’ energi, som har sat sig for at finde de små marginaler, der kan sikre en fastholdelse og forbedring af deres i forvejen høje niveau.
Sammen med chefen for kundeservice hos go’ energi, har vi arrangeret og gennemført et heldagsseminar, med fokus på de gode kundeoplevelser, værtskabstanken og styrkelse af teamet. Seminaret er blevet fulgt op af 2 workshops, hvor medarbejderne har arbejdet med at udarbejde interne aftaler og actions, der skal bringe dem videre i jagten på 1. pladsen. Mellem seminarer og workshops har vi iværksat buddy-ordning med fælles ugeopgaver, så vi sikrer kontinuitet i træningen.
I sig selv er det flot først at nå op i toppen, dernæst at blive der. Men som tidligere nævnt er organisationen hos go’ energi drevet af store ambitioner.
Derfor fortsætter vi også jagten på de små ting (der ikke er småting), som kan få os helt til tops. Vi hos Meng & Co. er enormt begjstrede for at få lov til at lege med.
Senior konsulent
henrik@meng.dk
Mobil: + 45 478 12345
Senior konsulent
casper@meng.dk
Mobil: + 45 478 12345